Mottó

"Az ételed legyen az orvosságod, az orvosságod legyen az ételed!"

2011. november 27., vasárnap

Melegítő, fűszeres sütötök-krémleves pirított tökmaggal, szalonna chips-szel

Megint egy tökös recept, de hát ennek van a szezonja. :) Ráadásul a vacak időben ezek a melegítő fűszerek és a gyönyörű színek jó hatással vannak az ember közérzetére.
Egy kisebb tököt meghámoztam, felkockáztam és kevés kókuszzsíron pirítani kezdtem, miközben hozzáadtam a fűszereket: őrölt római köményt, curryt, őrölt koriandert, kurkumát. Mikor már jó illatos volt a konyhában és pörkölődött rendesen, felöntöttem maradék húslevessel és fedő alatt puhára pároltam. Mielőtt összeturmixoltam volna, kivettem egy merőkanálnyit.
A tökmagot szárazon megpirítottam, majd a szalonna szeletkéket is (közben leöntöttem róla a kisülő zsírt). A leveshez kevés kókusztejet adtam és a háromféle betéttel tálaltam.

1 megjegyzés: